perjantai 21. helmikuuta 2020

ARVONTA SUORITETTU

Terppa!

*Yhteistyössä Suomen Häämessujen kanssa*

Päivällä arpoa tärräytin voittajan ihan itsekseni, kun Sulhis vaan loirusi menemään jossain töissä, eikä edes puhelimeen vastannut. Voittaja on kuitenkin tavoitettu ja ilouutinen jaettu. Hänen voittajalipukkeessaan oli seuraava vitsi:
Miksi kirahvilla on niin pitkä kaula? Koska sen pää on niin korkealla. 
Minun yhtä 10-vuotiasta tuttuani nauratti melkein yhtä paljon kuin minua. 😏 Kiitos kaikista hyvistä vitseistä, pari runoa ja elämänviisauttakin oli joukkoon eksynyt. Mukavaa messupäivää voittajalle seuralaisineen sekä kaikille teille muillekin, jotka messuhulinoihin päädytte. Minä valitettavasti joudunkin jättämään nämä kekkerit nyt välistä, kun se minun kuuluisa hc-taudintaltutukseni ei tällä kertaa toiminutkaan ja sairastan aivan olan takaa edelleen. Jos vain nyt malttaisi makoilla viikonlopun peitoissa, eikä oikeasti tehdä yhtään mitään. No, katellaan!

 (Unsplash)








En ole aivan noin söpö peittoihini kääriytyneenä. Nytkin minulla on yökkärinä Sulhiksen vanha t-paita, jossa on kainalossa niin iso reikä, että toinen tissini välillä lötkähtäen läsähtää sieltä esiin, eikä todellakaan mitenkään sensuellilla tavalla...

Mutta terveyttä ja pitkää ikää teille muille vaan!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Oletko jo lukenut?

Päähenkilöiden esittely

Minusta on luontevaa kertoa tähän alkuun hieman meistä tyypeistä tämän blogin takana. Itseäni ainakin kiinnostaa aina blogeja lukiessani,...